فروشگاه مریخ شاپ

به فروشگاه مریخی ها خوش امدید

فروشگاه مریخ شاپ

به فروشگاه مریخی ها خوش امدید

هارددیسک وسترن دیجیتال اکسترنال مدل مای پاسپورت Ultra Premium ظرفیت 1 ترابایت

هارددیسک وسترن دیجیتال اکسترنال مدل مای پاسپورت Ultra Premium ظرفیت 1 ترابایت
قیمت: 265,000 تومان

هارد‌دیسک‌های قابل حمل سری مای پاسپورت شرکت وسترن را می‌توان از بهترین و باکیفیت‌ترین هارد‌های موجود در بازار دانست. طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، سرعت مناسب و قیمت معقول از جمله ویژگی‌های این سری از هارد‌دیسک‌هاست. پس اگر به دنبال ذخیره‌سازی مطمئن و فضایی امن برای اطلاعات شخصی، فیلم، عکس یا آرشیو موسیقی خود می‌گردید در نقد و بررسی هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport Ultra Premium با ما همراه باشید.



هارددیسک وسترن دیجیتال اکسترنال مدل مای پاسپورت Ultra Premium ظرفیت 1 ترابایت




هارددیسک اکسترنال جدید وسترن دیجیتال (Western Digital) با نام My Passport Ultra Premium یکی از کوچکترین هارد دیسک‌های موجود در بازار است که تا ظرفیت 3 ترابایت تولید شده‌است. این هارد که هفتمین عضو از خانواده‌ی هاردهای پاسپورتی سری مای پاسپورت (My Passport) شرکت مطرح و معتبر وسترن‌دیجیتال است مانند مدل‌های پیشین خود از طراحی و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این هارد در ظرفیت‌های 500 گیگابایت،2،1و3 ترابایت روانه‌ی بازار شده است.




طراحی و ساخت



هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل مای پاسپورت پریمیوم ظرفیت 1 ترابایت



جنس بدنه این هارد از پلاستیک است اما حس باکیفیت بودنش را به خوبی با در دست گرفتنش احساس خواهید کرد. Ultra Premium  در 4 رنگ مختلف عرضه شده که مات بودن آن باعث کاهش استعداد در جذب اثر انگشت شده. تنوع رنگ این هارد دیسک که در رنگ‌های مشکی، سفید، زرشکی و سورمه ای موجود است می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. همچنین با استفاده از گریپ‌های عرضه شده توسط شرکت وسترن می‌توانید به ترکیب بیش از 20 رنگ دست پیدا کنید و درعین حال از هارد خود در برابر ضربه و شوک بیشتر محافظت کنید. Ultra Premium مقاومت خوبی در برابر شوک و لغزش نشان می‌دهد اما در برابر ضربه و رطوبت آسیب‌پذیر است.


 ابعاد این محصول تا حد زیادی شبیه به نسخه پیشین خود است به‌صورتی که ظرفیت 1 ترابایتی آن 15.8 میلیمتر قطر و تنها 160 گرم وزن دارد. به لطف این ابعاد کم و سبک بودن شما قادر خواهید بود My Passport Ultra Premium را هرزمان همراه خود داشته باشید و به‌راحتی آن را در کوله پشتی یا کیف لپ‌تاپ خود جای‌دهید.




پورت و اتصال



هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل مای پاسپورت پریمیوم ظرفیت 1 ترابایت



در سمت چپ این هارد پورت اتصال کابل USB به چشم میخورد که جهت تامین برق مورد نیاز و هم به‌منظور انتقال اطلاعات کاربرد دارد پس My Passport Ultra Premium نیازی به آداپتور و یا منبع تغذیه جداگانه ندارد، زیرا قادر است برق مصرفی خود را از همان پورت USB که از طریق آن به کامپیوتر و یا لپ‌تاپ متصل می‌شود تامین کند. بنابراین نیازی به حمل آداپتور و یا یک وسیله اضافی دیگر ندارد. کابل اتصال درون بسته بندی این محصول وجود دارد که با طول 45 سانتی متری خود به هیچ وجه دست و پاگیر نیست. این هارد‌دیسک از رابط پر سرعت USB 3.0 برای انتقال اطلاعات بهره‌می‌برد. این رابط قادر است اطلاعات را با سرعتی تا سه برابر سریع‌تر از رابط قبلی خود یعنی USB 2.0 انتقال دهد. حداکثر پهنای باند رابط USB 3.0 در حدود 5 گیگابیت بر ثانیه است در حالی که برای USB 2.0 در حدود 480 مگابیت بر ثانیه می‌باشد (البته این سرعت در عمل کاملا متفاوت است) بنابراین شما با کمک USB3.0 سرعتی بسیار بالاتر خواهید داشت و این باعث می‌شود که زمان انتقال اطلاعات بسیار کم شود که به معنی صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان شما می‌شود. البته این هارد دیسک از رابط قدیمی‌تر USB 2.0 نیز پشتیبانی می‌کند.


هارددیسک My Passport Ultra Premium دارای یک نشانگر LED سفیدرنگ در قسمت کناری خود می‌باشد که وضعیت انتقال اطلاعات هارددیسک را به شما نشان می‌دهد.


عدم نیاز به منبع تغذیه همراه با قابلیت Plug & Play



استفاده از این هارد دیسک بسیار ساده و راحت است. فقط کافی است شما رابط آن را به پورت USB کامپیوتر و یا لپ‌تاپ خود متصل بدون نیاز به نصب هیچ نرم‌افزار و یا درایور خاصی از آن به آسانی استفاده کنید. این هارد دیسک با تمام سیستم‌عامل‌های رایج سازگاری کامل دارد؛ و اگر از کاربران سیستم عامل مکینتاش هستید می‌توانید Ultra Premium را به فرمت مورد نیاز خود تغییر دهید.




نرم افزار و عملکرد



هارددیسک وسترن دیجیتال اکسترنال مدل مای پاسپورت Ultra Premium ظرفیت 1 ترابایت


شرکت وسترن دیجیتال برای گرفتن نسخه پشتیبان‌ از فایل‌ها و اطلاعات ضروری، نرم‌افزاری حرفه‌ای طراحی کرده است. این نرم‌افزار با هارددیسک‌های سری مای پاسپورت هماهنگی کامل دارد و امکان گرفتن بک‌آپ یا نسخه پشتیبان را به دو صورت دستی و خودکار به شما می‌دهد. برای انجام این کار فقط کافیست شما نرم‌افزار موجود بر‌روی هارد را نصب و فعال کنید؛ بعد از نصب و فعال‌سازی، این نرم‌افزار به صورت خودکار، مداوم و بدون ایجاد مزاحمت برای شما، در هنگام استفاده از رایانه و با استفاده از کمترین منابع پردازشی و حافظه، از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند.




علاوه بر این برنامه‌یWD Security  بروی این هارد موجود است که با استفاده از این نرم‌افزار قابلیت رمزگذاری پیشرفته‌ی 256 بیتی AES را به‌صورت سخت‌افزاری بر روی اطلاعاتتان را دارید. تا خیالتان از امنیت اطلاعات ارزشمندتان راحت باشد.


مشخصات فیزیکی

  • ابعاد: 15.8 × 81.6 × 110 میلی‌متر

  • وزن: 160 گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت: 1 ترابایت

  • نوع حافظه: قابل حمل

  • نوع اتصال: باسیم

  • نوع رابط: USB 2.0 , USB 3.0

  • سایز هد: 2.5 اینچ

  • سرعت انتقال داده‌ها: در حالت USB 3.0 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و در حالت USB 2.0 با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه

  • مقاوم در برابر آب: خیر

  • مقاوم در برابر ضربه: خیر

  • مقاوم در برابر شوک: بله

  • مقاوم در برابر لغزش: بله

  • مقاوم در برابر خش: خیر

  • مقاوم در برابر گرد و غبار: خیر

  • باتری: ندارد

  • نشانگر LED: دارد

  • منبع تغذیه: پورت USB

  • سازگار با سیستم‌عامل‌های: Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Mac OS X

  • اقلام همراه هارد دیسک: کابل USB 3.0 - راهنمای راه‌اندازی سریع - نرم‌افزار داخلی WD Security (کپی‌شده درون هارددیسک) برای امنیت دسترسی به اطلاعات

  • سایر قابلیت‌ها: قابلیت رمزگذاری 256 بیتی AES به صورت سخت‌افزاری (سازگار با ویندوز و مک)


جمع‌بندی



هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل مای پاسپورت پریمیوم ظرفیت 1 ترابایت


در نهایت اگر به دنبال یک هارد با ظرفیت بالا و در عین‌حال قابلیت حمل بالا، ابعاد و وزن مناسب هستید هارد My Passport Ultra Premium یکی از بهترین گزینه های شماست؛ و می‌تواند فضای مطمئن و امنی برای اطلاعات با‌ارزش شما باشد.


نقاط قوت

  • پورت رابط USB 3.0

  • رنگ‌بندی جذاب و چشم‌نواز

  • نرم‌افزار بکاپ‌گیری پیشرفته
خرید        سوال از فروشنده