فروشگاه مریخ شاپ

به فروشگاه مریخی ها خوش امدید

فروشگاه مریخ شاپ

به فروشگاه مریخی ها خوش امدید

بهترین میوه خشک کن ویداس مدل Vidas VIR-5121

میوه خشک کن ویداس مدل Vidas VIR-5121
قیمت: 225,000 تومان
میوه خشک کن ویداس مدل Vidas VIR-5121، دستگاهی بسیار موفق در زمینه ی خشک کردن میوه ها و سبزیجات است. میوه های خشک، سال هاست وارد بازار تنقلات شده اند و طرفداران زیادی دارند. مخلوط کردن میوه های خشک شده با آجیل یا سرو انفرادی آن ها در میهمانی ها، کافی شاپ ها و رستوران ها به عنوان تنقلات، به امری عادی و قسمتی از توقعات میهمانان یا مشتریان تبدیل شده است.
با استفاده ازمیوه خشک کن و سبزی خشک کن ویداس مدل Vidas VIR-5121، تهیه ی تنقلات سالم و طبیعی به شکل دلخواه ممکن می شود. این میوه خشک کن، دارای 5 طبقه است که به صورت مشبک از جنس پلاستیک ساخته شده اند. جریان مداوم و یکنواخت هوای داغ از میان این شبکه ها و از میان میوه های برش خورده، باعث خشک شدن یکنواخت آن ها می شود. خشک کردن سبزی هم به همین منوال است. بعد از شست و شو و پخش یکنواخت آن ها در طبقه ها، می توان به خشک کردن آن ها اقدام کرد. برش میوه ها هر چه نازک تر باشد، (حداقل 5 میلی متر) خشک شدن بهتر و سریع تر انجام می شود. قابلیت خشک کردن این دستگاه تنها به میوه و سبزی ختم نمی شود و می توان گل ها را هم با آن خشک کرد و در تزیینات مختلف از آن ها بهره برد. امکان تهیه ی لواشک هم باید در قابلیت های این دستگاه در نظر گرفته شود. لواشکی که بهداشتی، طبیعی و با طعم دلخواه توسط میوه و سبزی خشک کن ویداس مدل Vidas VIR-5121، تهیه می شود، بسیار وسوسه انگیز خواهد بود. دسترسی به تنقلات سالم با این دستگاه به راحتی میسر خواهد بود. قبل از اولین استفاده از این خشک کن میوه، آن را به صورت خالی به مدت 30 دقیقه روشن کنید، سپس طبق دستور آن را بشویید و خشک کنید تا دستگاه برای استفاده کاملا بهداشتی شود و آلودگی های احتمالی (ناشی از نگهداری در انبار و حمل ونقل) از بین برود. 
خشک کن میوه ویداس مدل Vidas VIR-5121، کیفیت ساخت و عملکرد قابل قبولی دارد.
  
 

مشخصات میوه خشک کن ویداس مدل Vidas VIR-5121:


  
میوه خشک کن دیجیتالی
قدرت: 200 – 400 وات
دمای قابل تنظیم از 35 تا 70 درجه سانتی گراد
نمایشگر LED
زمان قابل تنظیم تا 19/5 ساعت
دارای 5 طبقه قابل تنظیم ارتفاع
ارتفاع هر طبقه 31 سانتی متر
 
یکسال گارانتی
 
 

درباره برند ایرانی ویداس Vidas:


شرکت ویداس درحال حاضر یکی از بِرندهای معتبر در بازار داخلی و جهانی می باشد. کیفیت، قیمت مناسب، زیبایی و طراحی روز دنیا، از مهمترین ویژگی های محصولات ویداس بوده و این شرکت هم اکنون با بیش از 45 کارخانه تولیدی مشهور جهان، همکاری دارد و از تجربه و تجهیزات مدرن روز برای تولید محصولی با کیفیت و مدرن استفاده می نماید. در این رابطه بسیاری از مهندسان و متخصصان این فن را در اختیار داشته که با دانش فنی خود، بهترین تولیدات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. از اهداف اصلی شرکت ویداس، برآورده کردن خواسته های مشتریان، مطابق با فناوری روز دنیا و برابر با استعدادهای جهانی می باشد. دارا بودن بالاترین استانداردهای داخلی و اروپائی از مزایای محصولات ویداس می باشد. شرکت ویداس در راستای تولید داخلی توانسته است آخرین تکنولوژی روز را با دانش و توان داخلی به معرض نمایش بگذارد. مهندسان و کارمندان و کارگران مجرب این شرکت در امر تولید و کنترل کیفیت توانسته اند گوی سبقت را از رقیب خارجی گرفته و محصول به روز و کاملی را به هموطنان ارائه نماید و موفق شده است به جهانیان ثابت کند ایرانیان لایق بهترینها می باشند.
  
شما می توانید با خرید این خشک کن میوه، از کیفیت بالای آن برخوردار شوید و همچنین از تولید ایرانی، حمایت کنید.
خرید

بهترین برنامه فروش اقساطی کالا و لوازم، راهنمای دلفی

برنامه فروش اقساطی کالا و لوازم، راهنمای دلفی
قیمت: 100,000 تومان

نرم افزار فروش اقساطی راهنمای دلفی، ویژه فروشگاه ها و شرکت ها می باشد.
امروزه در اکثر شرکت ها و فروشگاه هایی که اقدام به فروش اقساطی کالا و لوازم می کنند، نگهداری اطلاعات مشتری و اطلاعات اقساط پرداخت شده و پرداخت نشده به صورت دستی بوده و این امر موجب گردیده است که میزان خطای محاسباتی با افزایش مشتری نیز افزایش یابد.
در این راستا گروه راهنمای دلفی به سفارش و پیشنهاد یکی از مشتریان خود اقدام به طراحی، تولید و پیاده سازی نرم افزار فروش اقساطی خود نموده که از اهداف این سیستم، آسان سازی و سیستماتیک کردن مراحل صدور فاکتور، تقسیط بندی، کنترل دریافت اقساط و گزارش دهی مانده اقساط هر مشتری می باشد.


امکانات نرم افزار



  • امکان درج کالا و خدمات

  • امکان درج مشخصات مشتریان

  • امکان درج مشخصات ضامنین مشتریان

  • امکان درج آشنایان مشتریان جهت تماس های ضروری

  • امکان درج آشنایان ضامنین جهت تماس های ضروری

  • امکان پیوست مدارک مشتریان

  • امکان پیوست مدارک ضامنین

  • امکان درج مشخصات چکهای ضمانت مشتریان و ضامنین

  • امکان پیوست چکهای ضمانت مشتریان و ضامنین

  • امکان صدور فاکتور با مشخصات کامل ضامنین، آشنایان و چکهای پرداختی

  • امکان درج مشخصات اقساط پرداخت شده (تاریخ، ساعت، کدرهگیری، نحوه پرداخت و توضیحات)

  • امکان گزارش گیری اقساط معوقه در طی ماه

  • امکان گزارش گیری وضعیت پرداخت های هر مشتری

  • امکان گزارش گیری فاکتورهای تقسیط نشده

  • امکان گزارش گیری فاکتورهای بسته شده
خرید

خرید آنلاین پنکه ایستاده (پایه دار) ویداس مدل Vidas VIR-8025

پنکه ایستاده (پایه دار) ویداس مدل Vidas VIR-8025
قیمت: 246,000 تومان

درباره برند ایرانی ویداس Vidas:


شرکت ویداس با بیش از 149 نوع کالای لوازم خانگی، درحال حاضر یکی از بِرندهای معتبر در بازار داخلی و جهانی می باشد. کیفیت، قیمت مناسب، زیبایی و طراحی روز دنیا، از مهمترین ویژگی های محصولات ویداس بوده و این شرکت هم اکنون با بیش از 45 کارخانه تولیدی مشهور جهان، همکاری دارد و از تجربه و تجهیزات مدرن روز برای تولید محصولی با کیفیت و مدرن استفاده می نماید. در این رابطه بسیاری از مهندسان و متخصصان این فن را در اختیار داشته که با دانش فنی خود، بهترین تولیدات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. از اهداف اصلی شرکت ویداس، برآورده کردن خواسته های مشتریان، مطابق با فناوری روز دنیا و برابر با استعدادهای جهانی می باشد. دارا بودن بالاترین استانداردهای داخلی و اروپائی از مزایای محصولات ویداس می باشد. شرکت ویداس در راستای تولید داخلی توانسته است آخرین تکنولوژی روز را با دانش و توان داخلی به معرض نمایش بگذارد. مهندسان و کارمندان و کارگران مجرب این شرکت در امر تولید و کنترل کیفیت توانسته اند گوی سبقت را از رقیب خارجی گرفته و محصول به روز و کاملی را به هموطنان ارائه نماید و موفق شده است به جهانیان ثابت کند ایرانیان لایق بهترینها می باشند.
نام ویداس برای همه کسانی که دست اندرکار فروش لوازم خانگی هستند نامی آشنا می باشد.
پنکه یکی از تولیدات شرکت ویداس می باشد.
   

مشخصات فنی پنکه ایستاده ویداس مدل Vidas VIR-8025:


قدرت: 55 وات
قطر پره: 16 اینچ
تعداد پره: 5 پره
دارای تایمر قابل کنترل از 1 تا 10 ساعت
صفحه دیجیتال
دارای تایمر خواب
قابل کنترل از راه دور
وزش باد 4 جهت
رنگ: مشکی , نقره ای
یکسال گارانتی
خرید