فروشگاه مریخ شاپ

به فروشگاه مریخی ها خوش امدید

فروشگاه مریخ شاپ

به فروشگاه مریخی ها خوش امدید

دانلود نرم افزار دفتر اندیکاتور – نسخه ۲.۰.۰

نرم افزار دفتر اندیکاتور – نسخه ۲.۰.۰
قیمت: 39,000 تومان

نرم افزار اندیکاتور چیست؟


امروزه در اکثر شرکت ها و سازمان ها نیاز به وجود یک سیستم مکانیزه جهت ثبت و نگهداری اطلاعات نامه ها و مکاتبات، ثبت روند گردش، پیگیری و بایگانی آنها مشاهده می شود. در راستای این نیاز شرکت راهنمای دلفی اقدام به ساخت سیستمی مکانیزه با نام نرم افزار اندیکاتور راهنمای دلفی کرده است که از اهداف این سیستم ، آسان سازی و سیستماتیک کردن دبیرخانه و گردش مکاتبات اداری به زبان ساده را می توان نام برد.
سیستم اندیکاتور، نرم افزاری جامع برای مدیریت دبیرخانه ادارات، شرکت ها و سازمانهای مختلف می باشد. کنار گذاشتن روشهای سنتی و استفاده از این نرم افزار موجب سرعت بخشیدن به امور دبیرخانه شده و به دلیل دقت و امنیت بالا از اتلاف وقت و هزینه جابجایی و نگهداری، جلوگیری می نماید.

ویژگی های نرم افزار دفتر اندیکاتور:


سادگی استفاده
سرعت بالا
امنیت بالا
جستجوی پیشرفته

ویژگی های جدید اضافه شده به نرم افزار:


امکان تعریف کاربر نامحدود برای استفاده
پشتیان گیری از اطلاعات
مشخص کردن کاربر ثبت کننده نامه
جستجوی سریع نامه ها
افزایش سرعت نرم افزار

موارد استفاده نرم افزار اندیکاتور راهنمای دلفی:


با توجه به انعطاف پذیر بودن نرم افزار اندیکاتور راهنمای دلفی به همراه گزارشات آن، از این برنامه می توان برای اندیکاتور و گردش اداری در هر صنفی و شغلی استفاده کرد.
برای مثال این نرم افزار برای مشاغل زیر قابل استفاده خواهد بود:
اداره ها و سازمان ها:
دبیرخانه و بایگانی مدارک، مکاتبات اداری نامه ها و اتوماسیون اداری…

شرکت ها و کارخانه ها:
دبیرخانه و بایگانی فایل ها، اتوماسیون اداری نامه ها، گردش اداری نامه ها، ارسال و ارجاع نامه ها و فایل ها، شرح وظایف، آرشیو و بایگانی اسناد و مدارک مربوط به مناقصه ها، قراردادها، پروژه ها ، مشتری ها.

مدارس ، مراکز آموزشی و دانشگاهی:
بایگانی و ثبت اطلاعات پرونده دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و …

بایگانی دفتر وکالت:
بایگانی و آرشیو اطلاعات موکل ها، یادآوری قرار ملاقات ها و …

استفاده های شخصی:
دسته بندی و سازماندهی فایل ها، مقاله ها و بایگانی اشخاص.
و ….

نحوه نصب و استفاده:
برای استفاده از این نرم افزار پس از دانلود از لینک اشاره شده فایل زیپ را باز نموده و نرم افزار را نصب نمایید. مشخصات خود را در قسمت تنظیمات نرم افزار ثبت کرده و سریال تولید شده نرم افزار به همراه کد رهگیری خرید خود را اطلاع دهید تا کد فعال سازی را حداکثر تا ۲۴ ساعت دریافت نمایید.


فرمت فایل: exe
شامل یک فایل راهنما با فورمت پی دی اف: 38 صفحه


سیستم عامل مورد نیاز: ویندزهای XP, 7, 8, 10

خرید

دانلود نرم افزار مدیریت هزینه پروژه ها 2017

نرم افزار مدیریت هزینه پروژه ها
قیمت: 39,000 تومان
نرم افزار مدیریت هزینه پروژه ها چیست؟

نرم افزار مدیریت هزینه پروژه ها، نرم افزاری است برای شرکت های پیمانکاری که در آن چندین پروژه توسط همکاران آن شرکت مدیریت می شود. به جهت مبادله مبالغ زیادی در شرکت نیاز است که کلیه عملیات هزینه ای این پروژه ها کنترل شود.


از طرفی میزان دریافتی و هزینه کردهای هر نفر از همکاران و محل هزینه کرد آنها نیز باید مشخص شود.


لذا به سفارش یکی از مشتریان گروه راهنمای دلفی بر آن شدیم تا این نرم افزار را تولید و در اختیار شرکت ها و پیمانکاران عزیز قرار دهیم تا بتوانند به راحتی هزینه کردهای خود را در خصوص هر پروژه مدیریت نمایند.


امکانات نرم افزار الف) داده های اولیه:

1- تنخواه گردان: افرادی که هزینه ها را انجام می دهند. شامل مشخصات زیر هستند:


1-1- کد تنخواه گردان


1-2- نام و نام خانوادگی


1-3- موجودی اولیه تنخواه



2- پروژه ها: محل هزینه کردها. شامل مشخصات زیر می باشد:


2-1- کد پروژه


2-2- نام پروژه


2-3- کارفرمای پروژه


2-4- تلفن کارفرما


2-5- آدرس پروژه



3- هزینه ها: شرح انواع هزینه کردهای پروژه ها. شامل مشخصات زیر می باشد:


3-1- گروه هزینه ها


3-1-1- کد گروه هزینه ها


3-1-2- نام گروه هزینه ها


3-2- هزینه ها


3-2-1- کد گروه هزینه ها


3-2-2- کد هزینه ها


3-2-3- نام هزینه ها



ب) ثبت اسناد:

شامل ثبت کلیه دریافتی ها و پرداختی ها می باشد.


1- ثبت پرداخت تنخواه: در این قسمت مبالغی را که به تنخواه گردان پرداخت می شود ثبت می گردد. شامل موارد زیر می باشد:


1-1- شماره ثبت


1-2- تاریخ ثبت


1-3- کد تنخواه گردان (مشخصاتش را خودکار نمایش می دهد)


1-4- مبلغ پرداختی


1-5- محل پرداخت تنخواه (شرح مختصری در خصوص نحوه پرداخت تنخواه شامل: پرداخت نقدی، چک شماره —- مشتری —- و ....)



2- ثبت سند هزینه ها: کلیه هزینه های انجام شده تنخواه گردان ها در آن ثبت خواهد شد. شامل موارد زیر می باشد:


2-1- شماره سند


2-2- تاریخ ثبت سند


2-3- کد پروژه (مشخصات پروژه خودکار نمایش داده می شود)


2-4- کد گروه هزینه ها (مشخصات گروه هزینه ها خودکار نمایش داده می شود)


2-5- کد هزینه ها (بر اساس کد گروه هزینه ها، مشخصات هزینه ها خودکار نمایش داده می شود)


2-6- شرح هزینه


2-7- مبلغ هزینه


2-8- شماره سند هزینه (شامل فیش بانکی، رسید پرداختی و ....)


2-9- تاریخ سند هزینه کرد


2-10- توضیحات سند هزینه کرد


2-11- کد تنخواه گردان



ج) گزارشات:

1- گزارش پروژه ها: شامل ریز هزینه کردهای مربوط به پروژه به شرح زیر می باشد:


1-1- مشخصات پروژه


1-2- کد گروه هزینه


1-3- کد هزینه


1-4- شماره سند هزینه کرد


1-5- تاریخ هزینه کرد


1-6- شرح هزینه


1-7- مبلغ هزینه


1-8- تنخواه گردان


1-9- جمع کل هزینه ها



2- گزارش تنخواه ها: شامل ریز پرداختی ها به تنخواه گردان ها به شرح زیر می باشد:


2-1- مشخصات تنخواه گردان


2-2- شماره ثبت تنخواه


2-3- تاریخ ثبت تنخواه


2-4- مبلغ تنخواه


2-5- محل پرداخت


2-6- مبلغ بستانکاری تنخواه گردان


2-7- مبلغ بدهکاری تنخواه گردان



3- گزارش هزینه کرد تنخواه گردان: شامل ریز هزینه کرد تنخواه گردان به شرح زیر می باشد:


3-1- مشخصات تنخواه گردان


3-2- شماره ثبت سند


3-3- تاریخ ثبت سند


3-4- کد پروژه


3-5- کد گروه هزینه ها


3-6- کد هزینه ها


3-7- شرح هزینه


3-8- مبلغ هزینه


3-9- مبلغ بستانکار


3-10- مبلغ بدهکار


نحوه نصب و استفاده:
برای استفاده از این نرم افزار پس از دانلود از لینک اشاره شده فایل زیپ را باز نموده و نرم افزار را نصب نمایید. مشخصات خود را در قسمت تنظیمات نرم افزار ثبت کرده و سریال تولید شده نرم افزار به همراه کد رهگیری خرید خود را اطلاع دهید تا کد فعال سازی را حداکثر تا ۲۴ ساعت دریافت نمایید.


فرمت فایل: exe
سیستم عامل مورد نیاز: ویندزهای XP, 7, 8, 10

خرید